Tehokas ja kaikkivoipainen olo. Oon päkertäny opintotehtäviä kasaan, ettiny vanhasta meteriaalista kaikki käyttökelposet tuotokset, joita voin käyttää sen osoittamiseen, että mulla on jo jossain opintokokonaisuudessa tarvittava tietotaito. Tuossa kohtaa on koulutus kehittyny Suomessa. Ei tarvii uudestaan opiskella sitä, mitä osaa jo. Olen hoitanu tänään itelleni opetusharjotteluohjaajan, sopinu ajankohdasta ja tehny alustavat raamit opetettavasta teemasta (yllättäen Kalevalaa). Harjotuksissakin kerkesin aamupäivällä olemaan. Iltapäivällä oli muuttohommia. Mutta ei mulla. Istuin vaan koneen ääressä ja puhelimessa. Siitä on aika pitkä aika kun oon ollu näin lapsellisen innostunu jostain. Niin ku noista opinnoista nyt. Toivottavasti ei  heti iske aadeehoodee ja kiinnostus loppuu lyhyeen.
Röökiä oon onnistunu vähentämään kolmeen päivässä. Tekis kyllä mieli enemmän. Nyt on talosta tupakit loppu, toivottavasti eivät kylältä sitä tänne tuokaan. Vielä ei mee hermo, ei oo vielä nikkiksiä. Mun riippuvuus onki zyykkistä. Hermosauhuja aina vetelen. Mitäs mä sit vedän, kun palaa käämi?
Aaoouumm, aaoouumm. Sisään, ulos. Saa nähhä millanen on loppuviikko, kun pitää lepäillä ja olla rauhaksiin, antaa kunnon kohota. Ei pääse liika energiaa purkamaan liikkumiseen. Osaisko nyt sublimoida sen tohon näytelmään. Hope so.